– Det er egentlig et veldig enkelt valg, når man tar i betraktning at serviceavtalen utelukkende gir fordeler, samtidig som den tilbys kostnadsfritt, opplyser Lars Martin Nervik, produktansvarlig i ITO PallPack.
Små maskiner, stor betydning
Små bedrifter er ofte mer sårbare enn store, derfor er det ekstra viktig at de tekniske løsningene fungerer som de skal, og at driftsproblemer blir så kortvarige som mulig. Hos ITO PallPack legger vi stor vekt på service, blant annet ved at det er våre egne medarbeidere som utfører serviceoppdragene, at den tekniske kompetansen er tilgjengelig i vår egen organisasjon, og at vi prioriterer et rikholdig reservedelslager. Samtidig arbeider vi med digitale tjenester som remote feilsøking, digitale vedlikeholdsbøker og andre tidsbesparende tjenester. Denne satsningen på service kommer kundene til gode, og kunder med inngått avtale stiller helt i fremste rekke.
Inngå avtale nå!
Kjøper du en ny maskin, får du samtidig tilbud om serviceavtale, helt kostnadsfritt. Har du eksisterende maskiner og utstyr du ønsker å legge inn i en serviceavtale, så ordner vi dette når som helst. Ta kontakt med Christian Wood, ettermarkedsansvarlig, så er du sikret høyeste prioritet og laveste servicekostnad når du trenger det som mest.