Service i en digital tidsalder
Tidene forandrer seg, og heller ikke service er som det en gang var, da kunden var avhengig av at det dukket opp en servicetekniker med stor stålkoffert hver gang det var «rusk i maskineriet». Moderne tekniske løsninger kommuniserer selv med produsenter og leverandører, og rapporterer driftstid og oppgraderingsbehov. I dag er oppdatert programvare og sensorer like viktig som kulelagre og mekanikk, og med AR-teknologi (Augmented Reality) kan autorisert servicepersonell komme helt inn i bedriften uten at de flytter seg fra supportsenteret.
I denne virkeligheten har ITO PallPack definert service som et hovedprodukt, og har ambisjoner om å være ledende leverandør av både utstyr og service. Det forplikter og stiller krav, men gir samtidig grunnlaget for en vinn-vinn-situasjon med kunden, for vi er begge avhengig av at investeringene skaper lønnsomhet der de er i bruk.
Snakk med oss om service og vedlikehold i dag!